Polkomtel ostatecznie ukarany za nieuczciwą reklamę
Sąd apelacyjny ostatecznie orzekł, że Polkomtel wprowadzał klientów w błąd reklamami ofert na kartę - informuje Puls Biznesu.

Sąd apelacyjny ostatecznie orzekł, że Polkomtel wprowadzał klientów w błąd reklamami ofert na kartę - informuje Puls Biznesu.
Początek sprawy sięga 2010 roku, kiedy to UOKiK wszczął postępowanie w sprawie reklam ofert Simplusa oraz 36i6. W kampaniach reklamowych Polkomtel informował o cenie połączenia do wszystkich sieci wynoszącej 0,29 zł za minutę, tymczasem połączenie do sieci Play kosztowało 0,60 zł za minutę.
Decyzja UOKiK w tej sprawie zapadła w 2012 roku, następnie została potwierdzona wyrokiem sądu okręgowego w 2014 roku. Teraz wyrok przypieczętował sąd administracyjny. Polkomtel musi zapłacić 4,5 mln zł kary. Od wyroku nie ma odwołania.