Wiadomości
Pół miliarda na reklamę w 1H2009
W I półroczu firmy telekomunikacyjne w Polsce wydały 417,4 mln zł, o 3,5 mln zł mniej niż w I półroczu zeszłego roku - pisze Gazeta Wyborcza powołując się na dane domu mediowego Starlink.
12
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
W I półroczu firmy telekomunikacyjne w Polsce wydały 417,4 mln zł, o 3,5 mln zł mniej niż w I półroczu zeszłego roku - pisze Gazeta Wyborcza powołując się na dane domu mediowego Starlink.
Szóstka największych graczy, na którą przypadło 87% wszystkich wydatków, nie spieszy się z ograniczaniem budżetów. Starlink nie ujawnia nakładów poszczególnych firm, ale szacuje, że pozostały one na poziomie sprzed roku. Według danych tej firmy aż 78% wydanych przez operatorów pieniędzy wylądowało w I półroczu w telewizji.
Dalsza część tekstu pod wideo