Wiadomości
Poczta Polska: nowa oferta dla firm sprzedających na Allegro
Dzięki zawartej umowie ramowej między Pocztą Polską i Allegro, sprzedający mogą oferować swoim klientom sieć prawie 8 tys. punktów odbioru: placówek Poczty Polskiej, saloników i kiosków RUCH-u, stacji PKN Orlen oraz sklepów Żabka i Freshmarket.
22
Udostępnij na fb
Udostępnij na X

"Odbiór w punkcje"
Allegro
Kiedy wprowadzaliśmy na rynek usługę odbioru w punkcie, ta forma dostawy zamówień internetowych dopiero raczkowała. Dzisiaj jesteśmy liderem tego obszaru w Polsce. Poczta Polska dysponuje największą siecią punktów odbioru, w jej skład wchodzą największe marki detaliczne w kraju. Obserwujemy kilkudziesięcioprocentowe wzrosty wolumenów i wzrost udziału tej formy dostawy w całym wolumenie KEP Poczty Polskiej
Dostawy do punktów odbioru są tańsze średnio od 25% do 40% w porównaniu do przesyłek kurierskich "do drzwi". Blisko 45% ofert na naszej platformie umożliwia już którąś z form odbioru w punkcie, nie wliczając w to paczkomatów. W porównaniu do ubiegłego roku, pierwsze miesiące 2018 roku pokazały wzrost udziału liczby paczek kierowanych do punktu odbioru o prawie 80%. Jest to zgodne z trendem obserwowanym w Europie, gdzie popularność odbiorów w punkcie gwałtownie rośnie
8 zł brutto
do 30 kg
Dzięki współpracy z Allegro i wykorzystaniu siły dwóch ważnych dla rynku e-commerce podmiotów chcemy jeszcze bardziej spopularyzować tę formę dostawy, dając zarówno sprzedającym, jak i kupującym atrakcyjny produkt w konkurencyjnej cenie