Plush na kartę startuje z kampanią reklamową

Plush na kartę, nowa marka prepaid Plusa wystartowała z kampanią reklamową, której głównym bohaterem jest pluszowy miś.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
70
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Plush na kartę startuje z kampanią reklamową

Plush na kartę, nowa marka prepaid Plusa wystartowała z kampanią reklamową, której głównym bohaterem jest pluszowy miś.

W Internecie pojawiły się dwa spoty reklamowe nowej taryfy Plush na kartę. Obie reklamy są utrzymane w młodzieżowym i niezbyt poważnym stylu. Taka ma być również cała kampania.

<: F1898 :>

<: F1899 :>

Przypomnijmy, Plush to nowa marka sieci Plus, która jest skierowana głównie do ludzi młodych. Hasło nowej oferty, to bez konsekwencji. Czerpie ona pozytywy z marki Plus, ale w niektórych aspektach zachowuje dystans (vide malowanie sprayem litery H). W ofercie za 35 zł można otrzymać nielimitowane połączenia, SMS-y i pakiet danych w wysokości 500 MB.

Zobacz: Plush - nowa marka Plusa
Zobacz: Całkiem nieźle (nie tylko jak na Polkomtel)

Dalsza część tekstu pod wideo