Plush na kartę startuje z kampanią reklamową
Plush na kartę, nowa marka prepaid Plusa wystartowała z kampanią reklamową, której głównym bohaterem jest pluszowy miś.

Plush na kartę, nowa marka prepaid Plusa wystartowała z kampanią reklamową, której głównym bohaterem jest pluszowy miś.
W Internecie pojawiły się dwa spoty reklamowe nowej taryfy Plush na kartę. Obie reklamy są utrzymane w młodzieżowym i niezbyt poważnym stylu. Taka ma być również cała kampania.
<: F1898 :>
<: F1899 :>
Przypomnijmy, Plush to nowa marka sieci Plus, która jest skierowana głównie do ludzi młodych. Hasło nowej oferty, to bez konsekwencji. Czerpie ona pozytywy z marki Plus, ale w niektórych aspektach zachowuje dystans (vide malowanie sprayem litery H). W ofercie za 35 zł można otrzymać nielimitowane połączenia, SMS-y i pakiet danych w wysokości 500 MB.
Zobacz: Plush - nowa marka Plusa
Zobacz: Całkiem nieźle (nie tylko jak na Polkomtel)