Plus udostępnił powierzchnię reklamową na swoich witrynach

Plus rozpoczął współpracę z brokerem reklamy internetowej firmą AD-VICE w zakresie serwowania i akwizycji reklam na swoich witrynach www. Obecnie do oferty została włączona powierzchnia na bramce SMS oraz powierzchnia lookr.tv.

Lech Okoń (LuiN)
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Plus udostępnił powierzchnię reklamową na swoich witrynach

Plus rozpoczął współpracę z brokerem reklamy internetowej firmą AD-VICE w zakresie serwowania i akwizycji reklam na swoich witrynach www. Obecnie do oferty została włączona powierzchnia na bramce SMS oraz powierzchnia lookr.tv.

Lookr.tv to internetowa platforma telewizyjna zawierająca wideo wysokiej jakości. Głównymi odbiorcami treści znajdujących się na lookr.tv są młodzi ludzie (pomiędzy 16 a 39 rokiem życia.

Miesięczna liczba użytkowników bramki wynosiła w maju ponad 1,5 mln, generują oni ponad 10 mln odsłon. Z kolei potencjał lookr.tv, to ponad 300 tys. unikalnych użytkowników i ponad 800 tys. odtworzeń (grudzień 2009) materiałów VOD.

Dalsza część tekstu pod wideo