Play: zmiany i usprawnienia w Play24

Play wprowadził zmiany i usprawnienia w swoim internetowym Biurze Obsługi Klienta, Play24. Dotyczą one głównie sposobu nawigacji w serwisie i jego wyglądu.

Redakcja Telepolis
31
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Play: zmiany i usprawnienia w Play24

Play wprowadził zmiany i usprawnienia w swoim internetowym Biurze Obsługi Klienta, Play24. Dotyczą one głównie sposobu nawigacji w serwisie i jego wyglądu.

Zmianie w systemie Play24 uległy zakładki i stałe elementy aplikacji oraz ich sposób prezentacji:
menu i stopki portalu z aplikacji,
menu główne i submenu,
logo aplikacji oraz dodane odnośniki,
nazwa zakładki Historia połączeń i jej podzakładki Wyszukaj połączenia,
przeniesiono zakładki Kontakty, jako podzakładka w zakładce Połączenia,
zmieniono przycisk Wyloguj,
usunięto link Pokaż ostatnie logowania,
zmieniono etykiety Zarządzanie numerem.

Zmianie uległ również sposób przełączania numeru.

Wprowadzone zmiany są już dostępne dla użytkowników.

Dalsza część tekstu pod wideo