Play: zmiany i usprawnienia w Play24
Play wprowadził zmiany i usprawnienia w swoim internetowym Biurze Obsługi Klienta, Play24. Dotyczą one głównie sposobu nawigacji w serwisie i jego wyglądu.
Play wprowadził zmiany i usprawnienia w swoim internetowym Biurze Obsługi Klienta, Play24. Dotyczą one głównie sposobu nawigacji w serwisie i jego wyglądu.
Zmianie w systemie Play24 uległy zakładki i stałe elementy aplikacji oraz ich sposób prezentacji:
• menu i stopki portalu z aplikacji,
• menu główne i submenu,
• logo aplikacji oraz dodane odnośniki,
• nazwa zakładki Historia połączeń i jej podzakładki Wyszukaj połączenia,
• przeniesiono zakładki Kontakty, jako podzakładka w zakładce Połączenia,
• zmieniono przycisk Wyloguj,
• usunięto link Pokaż ostatnie logowania,
• zmieniono etykiety Zarządzanie numerem.
Zmianie uległ również sposób przełączania numeru.
Wprowadzone zmiany są już dostępne dla użytkowników.