Play porozumiał się z UKE ws. reklam [wideo]
P4 porozumiało się z UKE w sprawie wykorzystywania w swoich reklamach wyników raportu z badania sieci komórkowych wykonanego na zlecenie Urzędu.
P4 porozumiało się z UKE w sprawie wykorzystywania w swoich reklamach wyników raportu z badania sieci komórkowych wykonanego na zlecenie Urzędu.
Szerzej o zastrzeżeniach UKE pisaliśmy w tej wiadomości.
Jak przystało na poważnych partnerów osiągnęliśmy porozumienie zUKE. Nasze propozycje zostały zaakceptowane i w tym tygodniu przeprowadzony zostanie proces zmiany hasła na wykorzystywanych materiałach (TV, prasa, outdoor). Nowe główne hasło brzmi: "Internet mobilny o najlepszej jakości transmisji danych wg niezależnych badań". (...) Warto również podkreślić, ze przy tej okazji ustaliliśmy z Urzędem ogólne zasady wykorzystywania danych w kolejnych raportach. Obie strony są przekonane, że to definitywnie wyeliminuje podobne sytuacje w przyszłości - pisze na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik operatora.
Poniżej prezentujemy nowy spot oferty Play Online Box All Inclusive, który został zmieniony w związku z porozumieniem z UKE.