Play idzie na wojnę. Zapłacisz za to 10 zł

Play wypowiedział wojnę cyberoszustom. Operator rozszerzył ofertę rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo w sieci, wprowadzając nową usługę chroniącą klientów światłowodu przed atakami.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
29
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Play idzie na wojnę. Zapłacisz za to 10 zł

Cyberoszuści nieustannie doskonalą swoje metody, wykorzystując technologię i nieuwagę internautów, by wyłudzać ich dane czy dostęp do wrażliwych informacji. Wielu użytkowników sieci nie jest nawet świadomych, że znalazło się na celowniku internetowych przestępców.

Dalsza część tekstu pod wideo

Z myślą o tym Play wprowadza nową usługę Ochrona Internetu, z którą każdy użytkownik światłowodu może się poczuć bezpiecznie.

Usługa podnosi bezpieczeństwo w sieci podczas korzystania z usług Play. Zdaniem operatora sprawdzi się zarówno u osób, które nie czują się pewnie w świecie technologii, jak i rodzin, które potrzebują ochrony na kilku urządzeniach. Play przekonuje, że docenią ją także osoby, które często korzystają z zakupów online, bankowości internetowej czy mediów społecznościowych. 

Do najważniejszych funkcji usługi Ochrona Internetu należą:

  • całodobowy monitoring urządzeń – błyskawiczne alerty o kradzieży danych osobowych i wycieku danych z usług czy portali. Dodatkowo, użytkownicy otrzymują praktyczne porady, jak reagować w takich sytuacjach;
  • ochrona przed złośliwym oprogramowaniem – automatyczne wykrywanie i usuwanie złośliwego oprogramowania zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych;
  • ochrona Wi-Fi – wykrywanie niebezpiecznych sieci Wi-Fi. System kieruje użytkownika do włączenia VPN, zapewniając prywatność i bezpieczeństwo;
  • ochrona bankowości – dodatkowa warstwa zabezpieczeń blokująca dostęp do fałszywych stron oraz specjalne powiadomienie potwierdzające autentyczność strony bankowej;
  • ochrona przed phishingiem – blokowanie phishingu i złośliwych witryn wyłudzających dane osobowe.

Aby aktywować aplikację Ochrona Internetu, wystarczy skontaktować się z infolinią Play lub odwiedzić najbliższy salon sprzedaży operatora i postępować zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. 

Klienci podpisujący umowę na światłowód mogą wybrać opcję z 24-miesięcznym zobowiązaniem w cenie 10 zł miesięcznie. Usługa jest również dostępna bez umowy terminowej – można ją wykupić w dowolnym momencie za 15 zł miesięcznie. Rozwiązanie umożliwia ochronę 5 urządzeń.