Play miał być "małpką"
P4 finalnie do świadczenia usług wybrało markę Play. Bardzo poważnie pod uwagę brano jednak markę Monkey - powiedział Marcin Gruszka, rzecznik Play, podczas konferencji dotyczącej public relations, która miała miejsce w Poznaniu.
P4 finalnie do świadczenia usług wybrało markę Play. Bardzo poważnie pod uwagę brano jednak markę Monkey - powiedział Marcin Gruszka, rzecznik Play, podczas konferencji dotyczącej public relations, która miała miejsce w Poznaniu.
Jak powiedział Gruszka, wybrano markę Play, bo choć Monkey oddaje styl i charakter operatora, to jednak ciężko byłoby ją uczynić globalną marką.
Marka Play zyskała wiarygodność, kiedy przekroczyliśmy milion klientów - powiedział Gruszka.
Play zdobył milionowego klienta w styczniu 2008 roku, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości. Z tej okazji odbyło się słynne golenie rzecznika, o czym szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.
Gruszka dodał, że o ile dwa lata temu nazwa Play - z oczywistych względów - kojarzyła się z "odtwarzaniem", o tyle teraz 60% pytanych osób jednoznacznie wskazuje, że jest to operator komórkowy.