Wiadomości
Play: jednoosobowa firma i najniższe rachunki na rynku [wideo]
Ruszyła nowa kampania wizerunkowo-produktowa sieci Play. Sieć promuje rozwiązania dla firm, w tym tych jednoosobowych - ponownie powołując się na badania UKE, tym razem na temat wielkości rachunków.
87
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Ruszyła nowa kampania wizerunkowo-produktowa sieci Play. Sieć promuje rozwiązania dla firm, w tym tych jednoosobowych - ponownie powołując się na badania UKE, tym razem na temat wielkości rachunków.
W części produktowej spotów i bilbordów, oprócz szczegółów oferty, operator informuje także o wynikach niezależnych badań, z których wynika, że klienci Play płacą najniższe rachunki na rynku. Informacja ta opiera się o badanie przeprowadzone na zlecenie UKE z listopada 2010 roku: Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2010 roku.
Dalsza część tekstu pod wideo