Piotrowska-Oliwa: Play staje się telekomunikacyjnym molochem

Grażyna Piotrowska-Oliwa, była szefowa Centertelu, opowiada o zarządzanym obecnie przez nią Virgin Mobile Polska i planach stania się drugim Play... ale tylko pod względem marki.

Lech Okoń (LuiN)
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Piotrowska-Oliwa: Play staje się telekomunikacyjnym molochem

Grażyna Piotrowska-Oliwa, była szefowa Centertelu, opowiada o zarządzanym obecnie przez nią Virgin Mobile Polska i planach stania się drugim Play... ale tylko pod względem marki.

Grażyna Piotrowska-Oliwa liczy na rentowność polskiego oddziału Virgin Mobile w 2017 roku. Od czerwca liczba nowych klientów wirtualnego operatora rośnie już nie o 600 numerów dziennie, lecz nawet o 1100. Według danych Pulsu Biznesu, sieć ma obecnie 175 tys. aktywnych kart SIM, a pułap 200 tys. zostanie pokonany jeszcze w sierpniu. To wciąż daleko do pierwotnie zakładanych 2 mln w 2016 roku.

W wywiadzie dla Pulsu Biznesu Piotrowska Oliwa dosyć nieprzychylnie ocenia obecny status sieci Play: Już nie jest tak, że Play jest aspirujący. Play już dołącza do wielkiej trójki i staje się telekomunikacyjnym molochem ze wszystkim tego konsekwencjami.

Z drugiej strony prezes mówi, że Virgin ma ambicję stać się drugim Playem w koncepcji marki. To z tego wynika m.in. najnowsza plażowa akcja sieci. Do połowy przyszłego roku klienci sieci spodziewać mogą się nowej platformy do zarządzania usługami, na którą Virgin chce wydać ponad 10 mln zł. Po jej wdrożeniu, ruszą usługi abonamentowe.

Dalsza część tekstu pod wideo