Pierwsze urodziny Orange na Facebooku - z konkursem
W ciągu roku od startu profilu Orange na Facebooku, operatorowi udało się zgromadzić blisko 225 tys. fanów. Z tej okazji ogłoszono konkurs, w którym można wygrać bilety do kina oraz pakiety minut i SMS-ów.
W ciągu roku od startu profilu Orange na Facebooku, operatorowi udało się zgromadzić blisko 225 tys. fanów. Z tej okazji ogłoszono konkurs, w którym można wygrać bilety do kina oraz pakiety minut i SMS-ów.
Największym powodzeniem cieszyły się: aplikacja świąteczna, w której można było wygrać doładowanie dla siebie lub podwójne doładowanie dla bliskiej osoby, dwie edycje zabawy z tajemniczymi kodami oraz zakupy grupowe. Na Facebooku mogliście też wygrać podwójne bilety do kina w aplikacji walentynkowej, unikalne szlafroki i ręczniki z Hotelu Wygoda, czy bilety na Orange Warsaw Festival - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.
Konkurs potrwa od 24. do 26 lipca na fanpage’u Orange na Facebooku. Do wygrania m.in. jeden z 300 podwójnych biletów do kina oraz 30 tys. unikalnych kodów, kryjących minuty i SMS-y.