Perypetii Vectone Mobile ciąg dalszy
Niewiele ponad dwa tygodnie minęły od zmiany cennika i zapowiedzi wysyłki starterów. Zamiast nich zostały wysłane wiadomości z prośbą o potwierdzenie danych.

Niewiele ponad dwa tygodnie minęły od zmiany cennika i zapowiedzi wysyłki starterów. Zamiast nich zostały wysłane wiadomości z prośbą o potwierdzenie danych.
Jak informują czytelnicy TELEPOLIS.PL, w dniu dzisiejszym Vectone Mobile wysłało do nich wiadomości o treści:
Drogi Kliencie,
Jeśli wciąż nie otrzymałeś naszej karty SIM to oznacza, że Twój adres został wprowadzony niepoprawnie (proszę pamiętaj o poprawnym wpisaniu ulicy, numeru domu, kodu pocztowego i miasta. Wszystkie pola powinny być wypełnione).
Proszę wejdź na naszą stronę www.vectonemobile.pl i zamów kartę SIM ponownie. Otrzymasz swoją kartę w ciągu 4-5 pracujących dni.
Klienci powoli tracą cierpliwość, a na każdym przesunięciu terminu wysyłki starterów Vectone Mobile traci ich coraz więcej. Ciężko jest zrozumieć motywację operatora. Być może jest to rodzaj selekcji, a najwytrwalsi i wierni klienci zostaną w specjalny sposób nagrodzeni? Jeśli wierzyć zapewnieniom z rozsyłanych wiadomości, przekonamy się o tym już w przyszłym tygodniu.
Zobacz: Czy tym razem Vectone Mobile wystartuje?