Orange pomaga przez Facebooka

Orange uruchomił w serwisie społecznościowym Facebook nowy kanał kontaktu ze swoimi klientami. Znajdą tam oni nie tylko pomoc, ale również dostęp do serwisów online operatora.

Redakcja Telepolis
17
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Orange pomaga przez Facebooka

Orange uruchomił w serwisie społecznościowym Facebook nowy kanał kontaktu ze swoimi klientami. Znajdą tam oni nie tylko pomoc, ale również dostęp do serwisów online operatora.

W zakładce Pomoc online pod tym adresem klienci Orange otrzymają dostęp do serwisów online operatora, forum pomocy technicznej, obsługi klienta oraz e-sklepu. Dodatkowo przez nowy kanał komunikacji operator ma zamiar informować o aktualnych utrudnieniach.

Wsystkie opcje nowego kanału komunikacji dostępne mają być dla wszystkich klientów operatora. Oznacza to, że aby z niego skorzystać nie będzie konieczności polubienia profilu Orange w serwisie.

Dalsza część tekstu pod wideo