Orange: Chatuj z doradcą klienta
Od marca klienci indywidualni ofert abonamentowych Orange mogli kontaktować się z BOK za pośrednictwem chatu. Teraz dołączają do nich klienci ofert prepaid.

Od marca klienci indywidualni ofert abonamentowych Orange mogli kontaktować się z BOK za pośrednictwem chatu. Teraz dołączają do nich klienci ofert prepaid.
Chat z biurem obsługi klienta dla ofert na kartę dostępny jest od 1 października, a tego typu kontakty obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 (z wyłączeniem świąt).
W formie pilotażu usługa dostępna jest wyłącznie po zalogowaniu się do Mój Orange, w zakładce Obsługa, poprzez pozycję "zgłoś sprawę". Za pośrednictwem chatu porozmawiać można o rozliczeniach, fakturach, doładowaniach, zarządzać usługami (np. potwierdzenie wpłaty czy odblokowanie telefonu), przedłużyć termin płatności faktury, uzyskać kod PUK czy zmienić hasło abonenckie.