Okiem ambasadorki Emporia Telecom
W grudniu ruszył blog Jadwigi Ślawskiej-Szalewicz, ambasadorki marki Emporia. Blog będzie wykorzystywany przez Emporia Telecom do promocji najważniejszych dla firmy wartości, takich jak aktywizacja seniorów i wzrost ich zaangażowania w życie społeczne - także z użyciem technologii oraz sprawienie, by czuli się potrzebni i wyjątkowi.
W grudniu ruszył blog Jadwigi Ślawskiej-Szalewicz, ambasadorki marki Emporia. Blog będzie wykorzystywany przez Emporia Telecom do promocji najważniejszych dla firmy wartości, takich jak aktywizacja seniorów i wzrost ich zaangażowania w życie społeczne - także z użyciem technologii oraz sprawienie, by czuli się potrzebni i wyjątkowi.
Emporia pragnie aktywizować seniorów, a także pokazać im, że technologia nie jest przywilejem zarezerwowanym wyłącznie dla młodzieży. Korzystanie z telefonu komórkowego czy pisanie bloga to proste czynności, które mogą być z powodzeniem wykonywane niezależenie od wieku.
Jadwiga Ślawska-Szalewicz samodzielnie przygotowuje wszystkie teksty na blog "Okiem Jadwigi" oraz umieszcza je na platformie blogowej. Wpisy podzieliła na trzy grupy tematyczne: Informacje, Święta i Wspomnienia. Z czasem powstaną kolejne kategorie.
Jadwiga Ślawska-Szalewicz jest aktywną kobietą w wieku 64 lat, zapaloną ogrodniczką, babcią czwórki wnucząt. Przez całe swoje życie zawodowe była związana ze sportem wyczynowym. Pracowała w Polskim Związku Judo, Departamencie Sportu Głównego Komitetu Kultury Fizycznej i Turystyki, Polskim Związku Szermierczym, przez 28 lat współtworzyła również Polski Związek Badmintona.
Wybrano ją na ambasadorkę marki emporia ze względu na jej optymizm, zaangażowanie i ogromną pasję, z jaką oddaje się wszystkim czynnościom, które wykonuje. Blog znaleźć można pod tym adresem.
Emporia Telecom to założona w 1991 roku firma, która opracowuje, produkuje i sprzedaje telefony komórkowe dla konsumentów w wieku 60 lat i więcej. Produkty emporia dostępne są już w 22 krajach.