Nowy dyrektor departamentu sponsoringu Grupy TP
Nowym dyrektorem departamentu sponsoringu Grupy TP został Tomasz Fill. Departament powołano w miejsce wydziału ds. sponsoringu. Z Grupy TP odchodzi Piotr Gołos, dotychczasowy dyrektor, kierujący wydziałem.
Nowym dyrektorem departamentu sponsoringu Grupy TP został Tomasz Fill. Departament powołano w miejsce wydziału ds. sponsoringu. Z Grupy TP odchodzi Piotr Gołos, dotychczasowy dyrektor, kierujący wydziałem.
Poza utrzymaniem pozycji lidera sponsoringu sportowego, chcemy walczyć o bycie numerem jeden także w innnych obszarach. Bogate doświadczenia nowego dyrektora gwarantują realizację tych celów - mówi Tomasz Nowakowski, dyrektor wykonawczy ds.korporacyjnych.
Tomasz Fill jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz podyplomowych studiów z zakresu ubezpieczeń na Akademii Finansów w Warszawie. Od blisko 10 lat związany z branżą public relations. Od kilku lat odpowiada za komunikację w dużych firmach. Był rzecznikiem prasowym Grupy PZU, PGNiG oraz dyrektorem departamentu public relations PKO BP. Ostatnio pracował jako dyrektor biura komunikacji korporacyjnej w centrali PGNiG. Ma 37 lat, jest żonaty, ma jedną córkę.