Nowa osoba wesprze marketing Play

Roman Jędrkowiak, ostatnio dyrektor marketingu ING, w ramach nowej działalności firmy CMO of the Year, będzie od lutego współpracował z P4. Jego zadaniem będzie wsparcie dla zespołu marketingu Play w obszarach strategii marketingowej i komunikacji.

Redakcja Telepolis
19
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Nowa osoba wesprze marketing Play

Roman Jędrkowiak, ostatnio dyrektor marketingu ING, w ramach nowej działalności firmy CMO of the Year, będzie od lutego współpracował z P4. Jego zadaniem będzie wsparcie dla zespołu marketingu Play w obszarach strategii marketingowej i komunikacji.

Bardzo się cieszę, że świetny fachowiec pomoże nam zwiększyć dynamikę naszego rozwoju. Myślę, że Roman zapewni nam nowe, świeże spojrzenie na nasze działania i będzie istotnym wzmocnieniem dla zespołu - powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing.

Dalsza część tekstu pod wideo