Nowa oferta i kampania reklamowa UPC
Telewizja i Internet za połowę ceny przez pierwsze trzy miesiące, to hasło nowej oferty UPC Polska, której kampania reklamowała ruszyła w telewizji.

Telewizja i Internet za połowę ceny przez pierwsze trzy miesiące, to hasło nowej oferty UPC Polska, której kampania reklamowała ruszyła w telewizji.
Nowa kampania wystartowała w poniedziałek, promuje ją oczywiście Megarodzinka z Ewą Kasprzyk i Sylwią Gliwą w głównych rolach. Spot prezentuje zasoby biblioteki My Prime Filmy i Seriale od UPC. My Prime to ponad 1000 cenionych i nagradzanych światowych seriali i filmów, a dzięki aplikacji Horizon Go, zasoby biblioteki My Prime są dostępne także na urządzenia mobilnych w domu i poza domem. Nowa kampania promuje najnowszą ofertę UPC - pakiet telewizji i Internetu przez trzy miesiące za 50% ceny. Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania BTL oraz online.
<: F2129 :>