Nie ma jak w sieci - nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
12
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Nie ma jak w sieci - nowy format reklamowy Netii
Nie ma jak w sieci - nowy format reklamowy Netii




Nowy bohater kampanii




Plagiat?


To niepokojące...


Wirtualnemedia




Szefostwo Netii o nowej kampanii


Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym jak pod koniec maja br. Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat


Jeszcze silniejszą pozycję Netii na rynku chcemy oprzeć na modernizowanej do standardu światłowodowego, najwyższej jakości sieci oraz sile Grupy Cyfrowy Polsat, m.in. oferując jeszcze bogatszą ofertę programową i wykorzystując dostęp do rozbudowanej sieci sprzedaży