Netia ofiarą hipnotycznego sukcesu
Dzięki silnej kampanii reklamowej i dobrej ofercie Netia zdobywa więcej klientów niż jest w stanie obsłużyć. Od rozpoczęcia kampanii firma zdobyła ponad 40 tys. nowych klientów, co pozwoliło jej podnieść tegoroczne prognozy liczby użytkowników szerokopasmowego internetu - czytamy w Dzienniku Gazeta Prawna.
Dzięki silnej kampanii reklamowej i dobrej ofercie Netia zdobywa więcej klientów niż jest w stanie obsłużyć. Od rozpoczęcia kampanii firma zdobyła ponad 40 tys. nowych klientów, co pozwoliło jej podnieść tegoroczne prognozy liczby użytkowników szerokopasmowego internetu - czytamy w Dzienniku Gazeta Prawna.
Netia nie daje rady z terminową aktywacją usług klientom, którzy odchodzą z TP. Problemy leżą po stronie Netii i dotyczą dostaw sprzętu. Opóźnienie w realizacji zamówienia trwa około tygodnia - o ile wystąpi, zapewnia Karol Wieczorek z biura prasowego Netii.
Skala zainteresowania klientów obecną promocją przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania i doprowadziła do czasowego wyczerpania zapasów określonego typu sprzętu - tłumaczy Karol Wieczorek.
Problemy są też z dodzwonieniem się na infolinię. Jak jednak zapewnia Netia, systematycznie zwiększana jest liczba osób pracujących w telefonicznym biurze obsługi klienta. Obecnie jest ich ponad dwa razy więcej niż dwa miesiące temu.
O ofercie Netii, która przyniosła operatorowi tyle "problemów", szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.