Netia: komórki słabo, wkrótce będzie IPTV
Oferta komórkowa Netii (MVNO w P4) jest przydatna, ale na mniejszą skalę niż zakładano, dlatego nie ma planów wyjścia poza segment biznesowy - mówi Parkietowi Mirosław Godlewski, prezes telekomu.
Oferta komórkowa Netii (MVNO w P4) jest przydatna, ale na mniejszą skalę niż zakładano, dlatego nie ma planów wyjścia poza segment biznesowy - mówi Parkietowi Mirosław Godlewski, prezes telekomu.
Od samego początku nie zakładaliśmy sprzedaży usług niezależnie i nie oczekiwaliśmy dużych ilości aktywowanych kart SIM. Dzisiaj widzimy, że oferta jest przydatna, ale nie na taką skalę, jak zakładaliśmy. Nie jest to tak ważne narzędzie utrzymania klientów, jak sądziliśmy. Z tych samych powodów nie planujemy więc wychodzenia z tą ofertą poza segment biznesowy. Z kolei uruchomienie nowej marki wymaga dużych nakładów, a jesteśmy w połowie realizacji strategii zdobywania udziału w rynku dostępu do Internetu. Wchodzenie w kolejny konkurencyjny obszar byłoby niepotrzebnym rozproszeniem i uwagi, i środków, tym bardziej że w tym roku rozpoczyna się trend spadku rentowności- mówi Godlewski.
Zdaniem prezesa, jedyną poważną usługą, której teraz brakuje Netii, jest IPTV. Trwają jej testy, które mają zakończyć się w przyszłym miesiącu. Netia dalej będzie eksperymentować z nowymi usługami dodanymi, dedykowanymi klientom indywidualnym i skupionymi wokół domu cyfrowego, takimi jak specyficzne zabezpieczenia komputera, rachunki za telefon czy też usługi kontentowe: wideo na życzenie, kino w komputerze.