Netia chce poprawić obsługę klienta
Netia wystartowała z programem Klientomania, skierowanym do swoich pracowników, którego wynikiem ma być poprawa jakości obsługi klienta.
Netia wystartowała z programem Klientomania, skierowanym do swoich pracowników, którego wynikiem ma być poprawa jakości obsługi klienta.
Jesteśmy po pierwszych warsztatach "Klientomanii" - strategicznego, ogólnofirmowego projektu Netii, dzięki któremu staniemy się niekwestionowanym liderem w zakresie satysfakcji klientów - napisano na blogu firmowym Netii.
Celem Klientomanii jest wypracowanie najbardziej optymalnych z punktu widzenia satysfakcji klientów rozwiązań na każdym etapie kontaktu z Netią (od sprzedaży, poprzez aktywację usług aż po bieżącą obsługę klienta).
W "Klientomanię" chcemy zaangażować wszystkich pracowników. Aby zachęcić ich do zostania Klientomaniakami, będziemy organizować konkursy i inne angażujące inicjatywy - napisano na blogu.