Wiadomości
    
    MNI podzieli MNI Telecom
Spółka MNI poinformowała o planowanej zmianie strategii rozwoju w obszarze telekomunikacyjnym Grupy MNI i podzieleniu spółki zależnej MNI Telecom.
                            
                                        
                                        0
                                    
                
                        
    
        
                    
            
    
        
    
    
        
            
        
        Udostępnij na fb
    
    
        
        Udostępnij na X
    
    Spółka MNI poinformowała o planowanej zmianie strategii rozwoju w obszarze telekomunikacyjnym Grupy MNI i podzieleniu spółki zależnej MNI Telecom.
Po przeprowadzonej analizie aktualnej sytuacji na rynku usług telekomunikacyjnych, uwzględnieniu nowych trendów oraz możliwości technologicznych spółek grupy, podjęta została decyzja o wydzieleniu z MNI Telecom części infrastrukturalnej, w skład której wchodzą między innymi:
    Dalsza część tekstu pod wideo
    
                                                    - centrum kolokacji Warszawie,
 - ringi światłowodowe w Warszawie, Łodzi, Białymstoku,
 - międzymiastowa sieć światłowodowa licząca blisko 1000 km,
 - miejskie sieci dostępowe w blisko 50 miastach.
 
- sieć szkieletowa na terenie województwa małopolskiego o długości 700 km,
 - sieci dystrybucyjnej na terenie województwa małopolskiego o długości 2 300 km,
 - punkty dostępowe do sieci szkieletowej w 19 miastach powiatowych na terenie województwa małopolskiego, z możliwością świadczenia usług kolokacyjnych,
 - 245 punktów dostępowych do sieci dystrybucyjnej na terenie Małopolski,
 - punkty styku Małopolskiej Sieci Szerokopasmowej z sieciami światłowodowymi województw: świętokrzyskiego, podkarpackiego i śląskiego,
 
- zwiększenie sprzedaży i udziału w rynku obszarze usług convenience store
 - zwiększenie przychodu przypadającego na zarejestrowanego klienta bazy spółek grupy MNI
 - zwiększenie retencji klientów grupy MNI
 - uzyskanie synergii zasobów grupy MNI w ich monetyzacji - wykorzystanie kanałów medialnych do komunikacji oraz kolportażu oferty MNI, dosprzedaż usług innych spółek grupy do baz własnych i pozyskanych, oferowanie usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych, telekomunikacyjnych, reklamowych jak też sprzedaż urządzeń i akcesoriów.