Wiadomości
    
    Mitologia nju mobile
Biuro prasowe nju mobile, w odpowiedzi na komentarze Czytelników TELEPOLIS.PL i innych serwisów postanowiło wyjaśnić wątpliwości dotyczące oferty nju mobile.
                            
                                        
                                        99+
                                    
                
                        
    
        
                    
            
    
        
    
    
        
            
        
        Udostępnij na fb
    
    
        
        Udostępnij na X
    
 
    Biuro prasowe nju mobile, w odpowiedzi na komentarze Czytelników TELEPOLIS.PL i innych serwisów postanowiło wyjaśnić wątpliwości dotyczące oferty nju mobile.
Zobacz: Nju mobile - szczegóły oferty, regulaminy i cenniki
nju mobile z rachunkiem
    Dalsza część tekstu pod wideo
    
                                                    -  200 zł za aktywację lub zerwanie umowy
 W przypadku wybrania e-faktury (a to przecież jest oferta internetowa) nie jest naliczana żadna opłata aktywacyjna. W przypadku zerwania umowy również klient nie zostanie obciążony opłata za e-fakturę. Jedyne sytuacje kiedy klient zapłaci 200 zł to:
 - zażyczył sobie faktury papierowej przy zamówieniu (tzn. nie chciał e-faktury),
 - w okresie 24 miesięcy od podpisania umowy, zamienił e-fakturę na papierową wersję.
-  Lejek po wykorzystaniu 1 GB, jako zaprzeczenie braku limitów
 To nie jest limit, a ograniczenie prędkości. Klient może też dokupić pakiety internetowe i korzystać z Internetu bez ograniczenia prędkości po wykorzystaniu 1 GB. Z doświadczeń wiemy, że 1 GB wystarcza zdecydowanej większości klientów.
                                
  nju mobile na kartę
            
                                        - Opłata 5,01 zł za fakturę, która powinna wynosić 5,00 zł, czyli sprawa 1 grosza
 Dodatkowy 1 grosz niestety wynika ze stawki VAT i zaokrągleń do 2 miejsc po przecinku. Pracujemy nad tym, aby tą niedogodność wyeliminować.
-  Przerywanie połączeń w momencie osiągnięcia limitu 2 zł w Usłudze do wszystkich
 Zarzut kompletnie nieprawdziwy. Połączenie nie jest przerywane. Po zakończeniu rozmowy klient otrzymuje SMS-a z informacją, że osiągnął limit i do końca dnia ma bezpłatne nielimitowane minuty, SMS-y i Internet do 100 MB.
-  Limit 2 zł - co się w to wlicza?
 Do tego dziennego limitu zliczane są wydatki na: rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet (ruch krajowy). Po osiągnięciu wydatków 2 zł dalsze rozmowy, SMS-y i 100 MB Internetu są za darmo do końca dnia. Klient musi jedynie pamiętać o aktywacji usługi do wszystkich, która kosztuje 2 zł i jest ważna przez 7 dni. Oczywiście po upływie ważności można ją przedłużyć/wykupić za 2 zł na kolejne 7 dni. Dodatkowe koszty ponad limit 2 zł mogą wynikać tylko z MMS-ów oraz SMS-ów i rozmów premium, rozmów zagranicznych, roamingu lub zakupu pakietów. Zasada jest prosta i bez haczyków: wydasz na rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet łącznie 2 zł w danym dniu to do końca tego dnia rozmawiasz, SMS-ujesz i korzystasz z Internetu do 100 MB za 0 zł. Dotyczy to oczywiście ruchu krajowego.
-  Pesel i nr dowodu przy zamówieniu startera on-line
 Wymóg podawania danych: PESEL i numer dowodu dotyczy tylko sprzedaży starterów on-line poprzez portal www.njumobile.pl. Ma to na celu zabezpieczenie przed ewentualnymi oszustwami oraz ułatwia dostarczanie i weryfikację odbiorcy startera, kiedy jest on wysyłany za pośrednictwem kuriera. Jeśli klient nie chce podawać danych i kupić starter nju mobile, może skorzystać ze sprzedaży w tradycyjnych punktach, np. jest już dostępny w ponad 2000 sklepów sieci Żabka.
-  Brak starterów
 Rozwijamy sukcesywnie dystrybucję. Niebawem startery będą szeroko dostępne w tzw. punktach naziemnych. Są już w sklepach Żabka czy kioskach Ruch.
 
     
     
     
        
        