mBank wydaje kolejny komunikat w sprawie problemów z przelewami
26 maja 2025 roku nie był zbyt udanym dniem dla mBanku. Z niepodanych przez bank przyczyn wszystkie przelewy wychodzące i przychodzące zawisły w niebycie.

Problem był na tyle poważny, że dotyczył także przelewów, które wyszły w piątek po ostatniej sesji, oraz przez cały weekend i obejmował także zlecenia stałe. Dotyczyło to zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Także właściciele terminali płatniczych mieli problem, ponieważ nie otrzymywali środków przy płatności kartą, chociaż ta kończyła się sukcesem.
Komunikat mBanku
Sytuacji nie poprawił fakt, że komunikat o awarii pojawił się stosunkowo późno i jedynie na stronie banku i mediach społecznościowych. mBank prosił w nim o niepowtarzanie już wysłanych przelewów. Tym samym klienci korzystający z aplikacji, czy strony banku nie wiedzieli, co się dzieje i próbowali powtórzyć płatności wielokrotnie. Na szczęście problem został już rozwiązany. mBank wydał następujący komunikat:



Aktualizacja z 27.05.2025 r. Przelewy obsługujemy na bieżąco. Zrealizowaliśmy też wszystkie wczorajsze przelewy. Przelewy obsługujemy na bieżąco, zgodnie z harmonogramem sesji. Zrealizowaliśmy też wszystkie wczorajsze przelewy przychodzące i wychodzące. Przepraszamy za utrudnienia.
Otwartą kwestią pozostaje to, czy mBank zrealizował także te nadprogramowe przelewy, które były wykonywane przez zdezorientowanych użytkowników.