DAJ CYNK

Marka Neostrada zniknie z rynku

sirmark

Wydarzenia

Zarząd TP zdecydował o likwidacji wartej ponad 500 mln zł internetowej marki - dowiedziała się "Rzeczpospolita".

Zarząd TP zdecydował o likwidacji wartej ponad 500 mln zł internetowej marki - dowiedziała się "Rzeczpospolita".

Oficjalnie spółka nie chce udzielić informacji na temat planowanej zmiany marki, ale jak informuje przedstawiciel Grupy TP, marka zniknie, ale nie wcześniej niż za rok. W drugiej połowie tego roku ciężar sprzedaży przesunie się na usługi pod marką Orange.

W ubiegłorocznym rankingu "Rzeczpospolitej" Neostrada okazała się jedną z najmocniejszych marek rynku telekomunikacyjnego. Jej wartość oszacowana została na 529 mln zł. W ciągu ostatnich trzech lat TP wydała na promocję Neostrady ok. 100 mln zł. TP rozważała zachowanie Neostrady jako samodzielnej marki usług telekomunikacyjnych, ale ostatecznie zarząd uznał, że to się spółce nie opłaca.

Na wrzesień TP planuje również zmianę marki usług dla firm, które będą sprzedawane jako Orange Business Services. Pisaliśmy o tym w tej wiadomośći.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Rzeczpospolita