Kwitnie handel w sieci

Ponad dwie trzecie polskich Internautów (67%), czyli około jednej trzeciej ogółu dorosłych, dokonało zakupu przez Internet, a co czwarty użytkownik sieci (25%) coś w ten sposób sprzedał. Średnio polski Internauta spędza w sieci 15 godzin tygodniowo, a więc ponad dwie godziny dziennie.

Lech Okoń (LuiN)
10
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Kwitnie handel w sieci

Ponad dwie trzecie polskich Internautów (67%), czyli około jednej trzeciej ogółu dorosłych, dokonało zakupu przez Internet, a co czwarty użytkownik sieci (25%) coś w ten sposób sprzedał. Średnio polski Internauta spędza w sieci 15 godzin tygodniowo, a więc ponad dwie godziny dziennie.

Najczęściej kupujemy odzież i obuwie, sprzęt elektroniczny, artykuły motoryzacyjne i dziecięce. Nieco rzadziej książki i artykuły multimedialne oraz bilety. 45% ankietowanych zadeklarowało, że zdarza im się łączyć z Internetem bezprzewodowo za pomocą urządzeń przenośnych jak laptop czy telefon komórkowy.

Badanie przeprowadzono w dniach 8-19 kwietnia 2010 roku na liczącej 1056 osób reprezentatywnej próbie losowej dorosłych Polaków.

Dalsza część tekstu pod wideo