Kosmicznie wydajny Galaxy S
Samsung I9000 Galaxy S to obecnie najpotężniejszy pod względem graficznym telefon z systemem Google'a. Do sieci trafiły filmy, na których nowa Galaktyka Samsunga walczy o klatki na sekundę z Google Nexus One w grach Quake 2 i Quake 3.
|
Urządzenie |
CPU |
GPU |
trójkątów na sekudnę (w mln) |
|
Samsung I9000 Galaxy S |
ARM Cortex-A8 1 GHz |
PowerVR SGX540 |
90 |
|
Samsung S8500 Wave |
ARM Cortex-A8 1 GHz |
PowerVR SGX540 |
90 |
|
PlayStation 2 |
Emotion Engine 64-bit, 294 - 299 MHz |
Graphics Synthesizer |
66 |
|
Apple iPad |
ARM Cortex-A8 1 GHz, pod nazwą Apple A4 |
PowerVR SGX535 |
28 |
|
Apple iPhone 4 |
ARM Cortex-A8 1 GHz, pod nazwą Apple A4, prawdopodobnie odtaktowany do 800MHz |
PowerVR SGX535 |
28 |
|
Apple iPhone 3GS |
ARM Cortex-A8 600 MHz (odtaktowany z 833 MHz) |
PowerVR SGX535 |
28 |
|
PlayStation Portable |
MIPS R4000, od 1 do 333 MHz |
2 dedykowane układy |
22 - 33 |
|
Google Nexus One |
Qualcomm Snapdragon QSD8250 1 GHz |
Adreno 200 |
22 |
|
Motorola MILESTONE / Droid |
Cortex-A8 550 MHz (łatwy do podkręcenia) |
PowerVR SGX530 |
do 7 |
|
Apple iPhone 3G |
Samsung 32-bit RISC ARM 1176JZ(F)-S v1.0 412 MHz (odtaktowany z 620 MHz) |
PowerVR MBX Lite 3D |
1,7 |