Kolejna reklama Plush na Kartę - to nie jest miś dla dzieci
Sieć Plus zaprezentowała kolejny spot reklamowy oferty Plush na kartę. Teraz już nie ma wątpliwości, że pojawiający się w reklamach miś nie jest zabawką dla dzieci.

Sieć Plus zaprezentowała kolejny spot reklamowy oferty Plush na kartę. Teraz już nie ma wątpliwości, że pojawiający się w reklamach miś nie jest zabawką dla dzieci.
Po obejrzeniu kolejnej reklamy Plush na kartę jeszcze łatwiej o skojarzenia komedią "Ted" Setha MacFarlane'a z 2012 roku:
<: F1951 :>
Przypomnijmy, Plush to nowa marka sieci Plus, która jest skierowana głównie do ludzi młodych. Hasło nowej oferty, to bez konsekwencji. W ofercie za 35 zł można otrzymać nielimitowane połączenia, SMS-y i pakiet danych w wysokości 500 MB.
Zobacz: Plush na kartę startuje z kampanią reklamową
Zobacz: Polkomtel prezentuje Plusha, czyli prepaida dla młodych