Klienci stacjonarni Orange w nowym systemie bilingowym

Ponad 3 mln klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, Internetu i telewizji, otrzymuje obecnie faktury wystawiane przez nowy system billingowy.

Arkadiusz Dziermański (orson_dzi)
20
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Klienci stacjonarni Orange w nowym systemie bilingowym

Ponad 3 mln klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, Internetu i telewizji, otrzymuje obecnie faktury wystawiane przez nowy system billingowy. Bezpieczne przeniesienie ich do nowego środowiska rozliczeniowego zrealizowała firma Asseco.

Zmiana daje możliwość tworzenia bardziej elastycznych ofert, zapewnia też większą automatyzację procesów obsługi klienta. Jest to zgodne ze strategią Orange, której celem jest m.in. utrzymanie szerokiej oferty sprzedażowej i wysokiej jakości dostarczanych klientom usług.

Prace trwały od marca 2014 do października 2016. Główny nacisk położono na bezpieczeństwo oraz jakość i spójność migrowanych danych.

Jedną z ważniejszych zmian dla klientów jest wprowadzenia różnych okresów rozliczeniowych, dzięki czemu faktury nie muszą być już sztywno wystawiane z pierwszym dniem miesiąca oraz możliwość wglądu w fakturę przez doradcę, co do tej pory nie zawsze było możliwe w przypadku usług stacjonarnych. Ta funkcja znacznie ułatwiła obsługę klientów.

Dalsza część tekstu pod wideo