Jabczyński o Formuła 4.0: Tylko SIM w wersji dla bogatych
Rozczarowali się ci, którzy oczekiwali kolejnej rewolucji Playa w prepaidzie, bo nasz konkurent zaprezentował nową ofertę dla bogatszych abonamentowców, i to w wersji głównie "tylko SIM", która moim zdaniem będzie marketingowym wabikiem - komentuje ofertę Formuła 4.0 Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.
Rozczarowali się ci, którzy oczekiwali kolejnej rewolucji Playa w prepaidzie, bo nasz konkurent zaprezentował nową ofertę dla bogatszych abonamentowców, i to w wersji głównie "tylko SIM", która moim zdaniem będzie marketingowym wabikiem - komentuje ofertę Formuła 4.0 Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.
Zdaniem Jabczyńskiego, Play chce zawalczyć o niewątpliwie "smakowity kawałek rynku", do bólu wykorzystując ostatnie miesiące wyższych, asymetrycznych MTR-ów. Jabczyński już zapowiada nową ofertę abonamentową, wątpi jednak by play'owa Formuła 4.0 znalazła aż 5 mln chętnych zapowiadanych przez sieć:
Jeśli chodzi o sam "tylko SIM", to Polacy bardzo lubią dostawać nowe telefony, zwłaszcza smartfony za minimalną cenę… mam więc wątpliwości, czy aż 5 milionów abonentów może zainteresować się ofertą Playa i wydawać minimum 79 zł miesięcznie, a z przyzwoitą paczką transferu dla smartfona prawie stówę, i jeszcze nie dostać fajnego telefonu.
Jabczyński nie dopatruje się hitu w ofercie Play. Raczej widzę tu pierwszego operatora, który opuszcza pole walki w Pierwszej Wojnie Smartfonowej. - kwituje rzecznik Grupy TP.