Interwencja wojewody w sprawie TP SA
Wojewoda świętokrzyski Włodzimierz Wójcik zwrócił się do wiceministra infrastruktury Wojciecha Hałki o podjęcie działań, które wyeliminują nieprawidłowości w funkcjonowaniu Telekomunikacji Polskiej SA w regionie świętokrzyskim.
Wojewoda świętokrzyski Włodzimierz Wójcik
zwrócił się do wiceministra infrastruktury Wojciecha Hałki o
podjęcie działań, które wyeliminują nieprawidłowości w
funkcjonowaniu Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA) w regionie
świętokrzyskim - wynika z pisma przekazanego w środę PAP.
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach zasypywany
jest skargami i negatywnymi uwagami abonentów, dotyczącymi usług
Telekomunikacji Polskiej SA. Działalność tego operatora jest też
tematem licznych, krytycznych publikacji na łamach lokalnej
prasy.
"Mieszkańcy województwa skarżą się na złą strukturę
organizacyjną TP SA. Narzekają, że nie ma wyznaczonej osoby bądź
urzędu, do których można kierować zażalenia. Mówią o całkowitym
braku dostępu do służb odpowiedzialnych za sprawy
techniczno-reklamacyjne. Napotykają też trudności ze zdobyciem
jakichkolwiek informacji o pracy operatora" - napisał wojewoda
świętokrzyski do wiceministra infrastruktury, w piśmie
udostępnionym w środę PAP.
Zdaniem wojewody Wójcika, "takie sytuacje nie mogą się
powtarzać - to karygodne i trudne do zaakceptowania". Również
sprzeczne z kampanią reklamową, która pokazuje Telekomunikację
Polską SA, jako "firmę rzetelną, profesjonalną i przyjazną
klientowi" - podkreślił autor korespondencji.
PAP nie udało się w środę do godz. 15.30 skonfrontować
zarzutów wojewody z samooceną firmowaną przez TP SA.
Odpowiedzialny za funkcjonowanie sieci telefonii w woj.
świętokrzyskim dyrektor był zajęty, natomiast rzecznik prasowy w
Krakowie nie podnosił słuchawki telefonu.