HTC: "Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie"

HTC zaprezentował światową kampanię reklamową opartą na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem "Quietly Brilliant". W nadchodzących tygodniach pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa HTC YOU przeprowadzona zostanie w 20 krajach.

Lech Okoń (LuiN)
9
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
HTC: "Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie"

HTC zaprezentował światową kampanię reklamową opartą na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem "Quietly Brilliant". W nadchodzących tygodniach pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa HTC YOU przeprowadzona zostanie w 20 krajach.

Mottem kampanii będzie sentencja You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you. (ang. Nie potrzebujesz rozumieć swojego telefonu. Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie).

Kampania YOU ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki HTC i zrozumienie jej unikalnego przesłania mówiącego, że najbardziej liczy się użytkownik, a nie urządzenie.





Dalsza część tekstu pod wideo