HTC: "Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie"
HTC zaprezentował światową kampanię reklamową opartą na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem "Quietly Brilliant". W nadchodzących tygodniach pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa HTC YOU przeprowadzona zostanie w 20 krajach.
HTC zaprezentował światową kampanię reklamową opartą na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem "Quietly Brilliant". W nadchodzących tygodniach pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa HTC YOU przeprowadzona zostanie w 20 krajach.
Mottem kampanii będzie sentencja You don’t need to get
a phone. You need a phone that gets you. (ang. Nie potrzebujesz rozumieć swojego telefonu. Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie).
Kampania YOU ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki HTC i zrozumienie jej unikalnego przesłania mówiącego, że najbardziej liczy się użytkownik, a nie urządzenie.