Heyah atakuje supermarkety
Heyah doczeka się pierwszej sieci sprzedaży, która ulokuje się na tzw. wyspach w centrach handlowych.
Heyah doczeka się pierwszej sieci sprzedaży, która ulokuje się na tzw. wyspach w centrach handlowych.
Krakowski Mix electronics, dystrybutor sprzętu AGD, RTV i GSM, przygotowuje sieć sprzedaży dla marki Heyah. W centrach handlowych powstają niewielkie punkty, gdzie można doładować telefony na kartę. Działa już pięć takich stoisk - w Bydgoszczy, Radomiu, Zielonej Górze i dwa w Krakowie.
Krakowska firma proponuje partnerom, którzy chcieliby prowadzić punkty, dwie opcje franczyzy: albo daje cały towar i sprzęt, albo partner kupuje go w Mix electronics i działa samodzielnie.
Przedstawiciele Heyah i Mixu nie chcieli ujawnić żadnych szczegółów, dotyczących finansowych aspektów projektu. A ma on już dużego konkurenta. Działająca od połowy 2003 r. A-gadka dysponuje ponad tysiącem miejsc sprzedaży, a w ciągu roku-dwóch chce ich mieć 10 tys. Założycielem A-gadki jest Linia 1, broker teleinformatyczny z Warszawy.