Grupa Polsat wdroży nowe, zintegrowane środowisko informatyczne
Grupa Polsat wdroży nowy zintegrowany system sprzedaży, obsługi klienta oraz konwergentny system rozliczeniowy dla produktów i usług

Grupa Polsat, w ramach dalszej integracji operacyjnej Plusa i Cyfrowego Polsatu oraz w związku z realizowaną strategią rozwoju na rynku usług łączonych, wdroży nowy zintegrowany system sprzedaży, obsługi klienta oraz konwergentny system rozliczeniowy dla produktów i usług. Będzie on realizowany we współpracy z firmą Huawei, która dostarczy systemy informatyczne i jako integrator będzie odpowiedzialna za wdrożenie.
Celem wdrożenia jest nowe zdefiniowanie i ujednolicenie procesów sprzedażowych oraz ofert w Grupie Polsat i wyposażenie jej w jedno narzędzie pozwalające na zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem na wszystkich możliwych płaszczyznach. Podstawą nowego podejścia jest strategia omnichannel - wielokanałowego podejścia do sprzedaży, utrzymania i obsługi klienta.
Klienci otrzymają dzięki temu kompleksową informację o ofercie Grupy w każdym punkcie kontaktu, a także elastyczność w poruszaniu się i wyborze pomiędzy dowolnym, najbardziej odpowiadającym im kanałem sprzedaży. Grupie umożliwi to realizację celów i zaspokajanie potrzeb klientów - m.in. w zakresie dostępu do bezpośredniej informacji, skrócenia czasu obsługi i ułatwień w procesie zakupu produktów i usług.