Eurotel chce zwiększyć sieć do 150-170 punktów
Eurotel, dystrybutor produktów i usług Polskiej Telefonii Cyfrowej, który zadebiutował w piątek na GPW, planuje zwiększyć sieć sprzedaży do 150-170 punktów do końca przyszłego roku ze 100 punktów w końcu tego roku, zapowiedział prezes spółki Krzysztof Płachta.
Eurotel, dystrybutor produktów i usług Polskiej Telefonii Cyfrowej, który zadebiutował w piątek na GPW, planuje zwiększyć sieć sprzedaży do 150-170 punktów do końca przyszłego roku ze 100 punktów w końcu tego roku, zapowiedział prezes spółki Krzysztof Płachta.
Podkreślił, że firma nie zamierza czekać z powiększeniem sieci do końca 2007 roku i będzie realizowała przejęcia w trakcie roku.
Prezes nie chciał powiedzieć, ile firma posiada obecnie wolnych środków. Stwierdził jedynie, że cena transakcji przejęcia ponad 50 punktów, przeprowadzonej w czwartek nie przekroczy zapowiadanej wcześniej kwoty 7,2 mln zł, a firma pozyskała z oferty publicznej ok. 20,0 mln zł.
"Praktycznie od 1 stycznia spółka będzie miała 100 punktów sprzedaży, jednak prognozy na 2007 rok będziemy chcieli podać w połowie stycznia" - powiedział prezes.
Według prognozy na 2006 rok, zysk netto w tym okresie wyniesie 2,14 mln zł. Płachta zapowiadał wcześniej, że zysk netto Eurotela ma wzrosnąć kilkakrotnie do końca 2008 roku. Na koniec 2005 roku zysk netto wyniósł 1,4 mln zł.