Dalszy ciąg problemów w Simplusie

Po raz kolejny pojawiają się problemy z platformą, na której działa Simplus. Tym razem ze starą.

Redakcja Telepolis
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Dalszy ciąg problemów w Simplusie

Po raz kolejny pojawiają się problemy z platformą, na której działa Simplus. Tym razem ze starą. O problemach z nową platformą informowaliśmy tutaj.

W nocy odbyło się wdrożenie nowej wersji platformy SICAP. Niestety efekt nie był pomyślny. Występują problemy ze sprawdzeniem stanu pakietów dodatkowych w Simplusie i MixPlusie (albo nie odsyła SMS-a, albo pokazuje zero bez daty ważności) oraz rozliczeniem połączeń z pakietów. Nie działają wiadomości typu Premium.

Użytkownicy informują nas, że podobne problemy pojawiły się dziś także na nowej platformie. Cały czas występują tam też od jakiegoś czasu trudności z wykonywaniem połączeń w godzinach wieczornych.

Na chwile obecną nie udało nam się uzyskać oficjalnego stanowiska Polkomtela w sprawie problemów.

Karty działające na starej platformie to te, które wyświetlają stan konta na wyświetlaczu. Na nowej platformie stan konta nie jest wyświetlany.

Dalsza część tekstu pod wideo