Co czwarty mobilny dostęp z laptopem
W 2010 roku operatorzy komórkowi mogą sprzedać nawet 100 tys. laptopów. W Europie nawet 40% usług dedykowanego dostępu do Internetu sprzedawanych jest z laptopem - pisze Dziennik Gazeta Prawna.
W 2010 roku operatorzy komórkowi mogą sprzedać nawet 100 tys. laptopów. W Europie nawet 40% usług dedykowanego dostępu do Internetu sprzedawanych jest z laptopem - pisze Dziennik Gazeta Prawna.
Według Piotra Chołuja z departamentu strategii Polkomtela, polscy operatorzy komórkowi co miesiąc sprzedają około 60 tys. aktywacji (brutto, czyli bez uwzględnienia rezygnacji) usług mobilnego Internetu. W czasie promocji nawet co czwarta aktywacja może być sprzedawana z komputerem. PTC przyznaje, że w trakcie promocji sprzedaje około 5 tys. sztuk takiego sprzętu.
Promocje typu internet mobilny z komputerem przenośnym nie trwają przez cały rok. Centertel powrócił do nich w końcu listopada, po wielu miesiącach przerwy - z komputerami Della. Także PTC miała dłuższą przerwę nim w ubiegłym miesiącu rozpoczęła sprzedaż usługi blueconnect z netbookiem Samsunga. W jesiennej ofercie komputerów z internetem w Polkomtelu dostępny są netbooki produkowane przez Acera i Samsunga.