Centertel oddaje obsługę kasową
Od 29. grudnia nastąpią zmiany w kasach salonów Orange (których właścicielem jest PTK Centertel) dotyczące przyjmowania wpłat za rachunki telefoniczne abonentów.
Od 29. grudnia nastąpią zmiany w kasach salonów Orange (których właścicielem jest PTK Centertel) dotyczące przyjmowania wpłat za rachunki telefoniczne abonentów.
Zmiany tym spowodowane to:
• brak bezpośredniego księgowania pieniędzy do systemu billingowego,
• termin księgowania pieniędzy na rachunek Centertela do 3 dni roboczych,
• potwierdzenie wpłaty w formie wydruku z terminala.
Zmianom nie ulegają:
• zabezpieczenie przed zablokowaniem telefonów po wpłacie w salonie,
• odblokowania telefonów na podstawie wpłaty, które będą następować w maksymalnym czasie do 1,5 godziny od chwili wpłaty w godzinach pracy danego salonu.
W ramach testów już w chwili obecnej odbywają się odblokowania na podstawie wpłat dokonanych poprzez sieci płatności gotówkowych, np: VIA-Moje Rachunki, UniKasa, które docelowo będą również obsługiwane tak jak wpłaty w salonach Orange.