CenterNet ma umowę na sieć dystrybucji dla marki "wRodzinie"

CenterNet, zależny w 100% od NFI Midas, poinformował o zawarciu w dniu 23. czerwca umowy o współpracy ze spółką Bonum. Umowa definiuje ramową współpracę polegającą na wprowadzeniu na rynek, dystrybucji, sprzedaży i promocji sprzedaży marki wRodzinie.

Redakcja Telepolis
38
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
CenterNet ma umowę na sieć dystrybucji dla marki "wRodzinie"

CenterNet, zależny w 100% od NFI Midas, poinformował o zawarciu w dniu 23. czerwca umowy o współpracy ze spółką Bonum. Umowa definiuje ramową współpracę polegającą na wprowadzeniu na rynek, dystrybucji, sprzedaży i promocji sprzedaży marki wRodzinie.

Postanowienia umowy to:
- budowa sieci dystrybucji oraz warunki sprzedaży produktów i usług w punktach sprzedaży w Polsce;
- określenie obowiązków stron w zakresie realizacji szerokiego wachlarza wspólnych działań wspierających sprzedaż.
Umowa wchodzi w życie z dniem podpisania i jest zawarta na czas nieokreślony. CenterNet wartość umowy w latach 2009-2013 szacuje na ok. 150 mln zł.

Obecna umowa jest konsekwencją podpisanej przez CenterNet i Fundację Lux Veritatis umowy o współpracy, o czym pisaliśmy w tej wiadomości.

Dalsza część tekstu pod wideo