Styczniowa kampania przygotowana przez Play i agencję Grandes Kochonos - Biała Sensacja promuje modele smartfonów - HTC Wildfire S za 1 złoty oraz śnieżnobiały HTC Sensation XL. Styczniowa kampania przygotowana przez Play i agencję Grandes Kochonos - Biała Sensacja promuje modele smartfonów - HTC Wildfire S za 1 złoty oraz śnieżnobiały HTC Sensation XL. HTC Wildfire S to kompaktowy smartfon z ofertą darmowych rozmów w sieci i beztroskim surfowaniem po Internecie. Ponadto w prezencie, najnowszy audiobook Janusza Leona Wiśniewskiego Na Fejsie z moim synem dostępny tylko w Play. Biała wersja Wildfire S dostępna jest wyłącznie w sieci Play. Drugi promowany smartfon to audiofilski HTC Sensation XL z designerskimi słuchawkami Beats Audio, który pozwala na słuchanie muzyki i oglądanie filmów w najwyższej jakości. Kampania jest dwufazowa - w pierwszej odsłonie pojawił się 5 sekundowy teaser, w drugim kroku będą emitowane dwie 15 sekundowe animacje.