Automatyczna obsługa klientów biznesowych w TP
Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację.
Klienci biznesowi Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię tp biznes 9330. Dzięki niej
szybciej uzyskają informacje na temat rozliczeń z TP, zamówią lub zmodyfikują usługę i zgłoszą reklamację.
Korzystne dla klientów biznesowych zmiany były możliwe dzięki wprowadzeniu firmowych numerów PIN, które umożliwiają szybki dostęp do
firmowego konta w TP na błękitnej linii tp biznes 9330. Dzięki posiadaniu PIN, Klienci unikną każdorazowej weryfikacji przez doradcę.
W efekcie podniesie się jakość i szybkość obsługi, a w konsekwencji satysfakcja klientów.
Aby otrzymać numer PIN należy zadzwonić do doradcy błękitnej linii tp biznes 9330 i przejść procedurę weryfikacji oraz jego samodzielnego nadania. Od marca klienci biznesowi będą mogli także uzyskać numer PIN automatycznie, który następnie będzie przesłany do klienta w
bezpiecznej kopercie na adres do korespondencji.
W ramach jednego firmowego konta w TP można ustalić cztery numery PIN. Ich zróżnicowanie pozwala na precyzyjny podział uprawnień dla
pracowników, kontaktujących się z TP. Administratorowi, czyli osobie odpowiedzialnej za całość kontaktów z TP, przyznany zostaje tzw. PIN
Admin, innym pracownikom Administrator może przyznać PIN Złoty, PIN Srebrny, PIN Brązowy.
Ponadto na błękitnej linii tp biznes 9330 można uzyskać automatycznie informacje o aktualnej ofercie TP czy promocjach, bez konieczności łączenia się z doradcą.
W tym roku, dla kientów biznesowych, planowane jest także wprowadzenie automatycznej informacji przez bl tp biznes 9330 m.in. na temat dokumentów księgowych, rozliczeń i płatności, stanu realizacji zleceń i zamówień
oraz uruchomienie samoobsługi poprzez strony www dla klientów biznesowych. TP przewiduje, że do końca 2006 roku, 10% wszystkich kontaktów z klientami biznesowymi będzie się odbywało automatycznie, bez kontaktu z doradcą.