Apple - nasze produkty są niesamowite do potęgi n-tej

9. września odbyła się konferencja Apple, na której zaprezentowane zostały nowe produkty z portfolio firmy. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie liczba i jakość przymiotników, jakimi określili własne propozycje przedstawiciele firmy z Cupertino.

Redakcja Telepolis
40
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Apple - nasze produkty są niesamowite do potęgi n-tej

9. września odbyła się konferencja Apple, na której zaprezentowane zostały nowe produkty z portfolio firmy. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie liczba i jakość przymiotników, jakimi określili własne propozycje przedstawiciele firmy z Cupertino.

O tym, że przedstawiciele firmy Apple nie należą do zbyt skromnych jeśli chodzi o prezentację i zachwalanie własnych produktów wiadomo nie od dziś. Jednak zachwyt, w jaki wpadli na wspomnianej konferencji Steve Jobs, szef firmy, oraz Phil Schiller, szef marketingu, rozpływając się nad zaletami najnowszych propozycji firmy nie można opisać inaczej, jak tylko... niesamowity i zdumiewający.

Sam szef marketingu podczas swojego wystąpienia opisującego najnowsze propozycje firmy słowa niesamowity użył kilkanaście razy, podobnie jak i słowa zdumiewający, które, według jednego z dociekliwych internautów, padło aż piętnaście razy.

Również Steve Jobs nie szczędził pochwał nowym produktom, wykorzystując przymiotniki pochwalne częściej, niż przecinki. Wyraźnie można to zobaczyć (i usłyszeć) na filmie zamieszczonym w serwisie YouTube, który jest kompilacją przymiotników użytych przez obydwu panów podczas wspomnianej konferencji.

Niesamowite? Zdumiewające? Dla nas z pewnością tak.



Dalsza część tekstu pod wideo