Apple - nasze produkty są niesamowite do potęgi n-tej
9. września odbyła się konferencja Apple, na której zaprezentowane zostały nowe produkty z portfolio firmy. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie liczba i jakość przymiotników, jakimi określili własne propozycje przedstawiciele firmy z Cupertino.
9. września odbyła się konferencja Apple, na której zaprezentowane
zostały nowe produkty z portfolio firmy. I nie byłoby w tym nic
dziwnego, gdyby nie liczba i jakość przymiotników, jakimi określili
własne propozycje przedstawiciele firmy z Cupertino.
O tym, że przedstawiciele firmy Apple nie należą do zbyt skromnych
jeśli chodzi o prezentację i zachwalanie własnych produktów wiadomo
nie od dziś. Jednak zachwyt, w jaki wpadli na wspomnianej konferencji
Steve Jobs, szef firmy, oraz Phil Schiller, szef marketingu,
rozpływając się nad zaletami najnowszych propozycji firmy nie można
opisać inaczej, jak tylko... niesamowity i zdumiewający.
Sam szef marketingu podczas swojego wystąpienia opisującego najnowsze
propozycje firmy słowa niesamowity użył kilkanaście razy,
podobnie jak i słowa zdumiewający, które, według jednego z
dociekliwych internautów, padło aż piętnaście razy.
Również Steve Jobs nie szczędził pochwał nowym produktom,
wykorzystując przymiotniki pochwalne częściej, niż przecinki. Wyraźnie
można to zobaczyć (i usłyszeć) na filmie zamieszczonym w serwisie
YouTube, który jest kompilacją przymiotników użytych przez obydwu
panów podczas wspomnianej konferencji.
Niesamowite? Zdumiewające? Dla nas z pewnością tak.