Apple kupił mobilną sieć reklamową Quattro

Apple poinformował, że zakupił mobilną sieć reklamową Quattro Wireless. Tym samym konkurencja na rynku reklamy mobilnej staje się coraz bardziej widoczna.

Redakcja Telepolis
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Apple kupił mobilną sieć reklamową Quattro

Apple poinformował, że zakupił mobilną sieć reklamową Quattro Wireless. Tym samym konkurencja na rynku reklamy mobilnej staje się coraz bardziej widoczna.

Za transakcję Apple zapłaciło 275 mln dolarów. Jest to suma znacznie niższa niż ta, któą konkurent - Google - wyłożył niedawno na zakup piątej co do wielkości amerykańskiej sieci reklamowej AdMob. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości.

W ubiegłym roku sprzedaż sieci Quattro Wireless osiągnęła poziom około 20 mln dolarów. Był to wynik niższy niż ten, który osiągnęli jego rywale. W okresie tym sieć Millennial mogła się pochwalić sprzedażą na poziomie 35 mln dolarów, natomiast AdMob, będąca już w rękach Google - 31 mln dolarów.

Dalsza część tekstu pod wideo