Alcatel zaimplementuje VoIP w firmie Sony
Sony zdecydowało o wdrożeniu konwergentnych rozwiązań komunikacji IP oferowanych przez Alcatela w swoich oddziałach w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii i na Łotwie.
Sony zdecydowało o wdrożeniu konwergentnych rozwiązań komunikacji IP oferowanych przez Alcatela w swoich oddziałach w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii i na Łotwie.
Będą one obsługiwały 280 użytkowników, w tym 50 agentów contact center, oferując usługi telefonii IP, sieci lokalnej oraz centrum kontaktów, łącząc centralę Sony Nordics w Kopenhadze z 4 regionalnymi oddziałami za pośrednictwem tej samej konwergentnej sieci IP.
Sercem systemu jest serwer komunikacyjny IP Alcatel OmniPCX Enterprise wraz z telefonami IP z
rodziny Alcatel IP Touch gwarantujący dostęp do zaawansowanych funkcji telefonicznych takich, jak:
wybieranie rozmówcy po nazwisku, rozszerzone funkcje przekierowywania połączeń oraz możliwość
korzystania z wielu dodatkowych aplikacji komunikacyjnych. Sony Nordics wdroży również rozwiązanie Alcatel OmniTouch Contact Center, które dzięki zastosowaniu inteligentnych mechanizmów routingu połączeń umożliwi obsługę klientów z całego regionu, na najwyższym poziomie. W przyszłości Sony planuje wykorzystywać do obsługi połączeń nie tylko telefony IP, ale również aplikację softphone
Alcatel 4980.
Wybraliśmy Alcatela z kilku powodów, m.in. ze względu na elastyczność jego rozwiązań, która pozwala na dostosowanie usług komunikacyjnych do specyfiki naszej działalności, wymagań pracowników i klientów. Rozwiązanie Alcatela
charakteryzuje się przy tym wysoką niezawodnością, zwiększa wydajność naszych pracowników, minimalizując czas przerw w pracy. W końcu scentralizowane zarządzanie upraszcza administrowanie całą siecią, które można realizować przy pomocy jednego interfejsu, co oznacza oszczędność czasu i pieniędzy - powiedział Flemming Lövgreen meneżer ds. IT w Sony Nordics.