Wiadomości
[Aktualizacja] Virgin Mobile ukrywa pakiety przed klientami?
Klienci Virgin Mobile zgłaszają problemy z dostępem do pakietów promocyjnych oferowanych przez sieć. Strona Virgin Mobile informuje o dostępności pakietów, których w panelu samoobsługowym nie uświadczymy.
28
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
![[Aktualizacja] Virgin Mobile ukrywa pakiety przed klientami?](https://www.telepolis.pl/grafika/miniatury/virgin-mobile.jpg)
All In One
- 60 minut, 60 SMS-ów, 600 MB za 6 zł
- 120 minut, 120 SMS-ów, 1200 MB za 10 zł
- Nielimitowane SMS-y i 6 GB za 15 zł
- Nielimitowane minuty i 6 GB za 25 zł
- Nielimitowane minuty i SMS-y za 25 zł
[Aktualizacja 18.04.2018 godz. 17:20]
Brak wyświetlania pakietów nie wynika z faktu ich ukrywania, a jedynie z aktualnie prowadzonych procesów i wdrożeń IT, które mają ułatwić naszym klientom korzystanie z serwisu. Złożoność prac wymusiła konieczność czasowego wyłączenia widoczności pakietów All in One w serwisie samoobsługowym dla klientów korzystających z oferty Freemium, ale nie ich ukrywania czy usunięcia. Klienci w dalszym ciągu mogą korzystać z tych pakietów jak również aktywować kolejne. W ciągu kilku najbliższych dni pakiety ponownie będą widoczne w serwisie samoobsługowym.
Zobacz:
Zobacz: