[Aktualizacja] Virgin Mobile ukrywa pakiety przed klientami?

Klienci Virgin Mobile zgłaszają problemy z dostępem do pakietów promocyjnych oferowanych przez sieć. Strona Virgin Mobile informuje o dostępności pakietów, których w panelu samoobsługowym nie uświadczymy.

Michał Świech (Isand)
28
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
[Aktualizacja] Virgin Mobile ukrywa pakiety przed klientami?
[Aktualizacja] Virgin Mobile ukrywa pakiety przed klientami?




All In One
  • 60 minut, 60 SMS-ów, 600 MB za 6 zł
  • 120 minut, 120 SMS-ów, 1200 MB za 10 zł
  • Nielimitowane SMS-y i 6 GB za 15 zł
  • Nielimitowane minuty i 6 GB za 25 zł
  • Nielimitowane minuty i SMS-y za 25 zł





[Aktualizacja 18.04.2018 godz. 17:20]




Brak wyświetlania pakietów nie wynika z faktu ich ukrywania, a jedynie z aktualnie prowadzonych procesów i wdrożeń IT, które mają ułatwić naszym klientom korzystanie z serwisu. Złożoność prac wymusiła konieczność czasowego wyłączenia widoczności pakietów All in One w serwisie samoobsługowym dla klientów korzystających z oferty Freemium, ale nie ich ukrywania czy usunięcia. Klienci w dalszym ciągu mogą korzystać z tych pakietów jak również aktywować kolejne. W ciągu kilku najbliższych dni pakiety ponownie będą widoczne w serwisie samoobsługowym.


Zobacz:

Zobacz: