[Aktualizacja] Awaria platformy prepaid w Polkomtelu

Od wczesnych godzin porannych 17. listopada klienci prepaid Polkomtela (Plus na Kartę, Plush) borykają się z problemami. Wielu z nich odkrywa ujemne saldo konta, a w związku z tym brak możliwości wykorzystania zakupionych pakietów minut, SMS-ów i transmisji danych.

Redakcja Telepolis
99+
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
[Aktualizacja] Awaria platformy prepaid w Polkomtelu

Od wczesnych godzin porannych 17. listopada klienci prepaid Polkomtelu (Plus na Kartę, Plush) borykają się z problemami. Wielu z nich odkrywa ujemne saldo konta, a w związku z tym brak możliwości wykorzystania zakupionych pakietów minut, SMS-ów i transmisji danych.

Debet wynosi od kilku groszy do kilkuset złotych. Skargi docierają zarówno do redakcji TELEPOLIS.PL, jak i są - dość masowo - publikowane na fanpage'u Plusa na Facebooku.

Biuro prasowe Polkomtelu poinformowało, że trwają intensywne prace nad usunięciem awarii. Czytelników zachęcamy do dzielenia się w komentarzach swoimi przypadkami, najlepiej z terminem zauważenia awarii oraz powrotu salda konta do pierwotnego stanu.

Aktualizacja 19.11

Z informacji jakie uzyskaliśmy od Plusa wynika, że dział informatyczny operatora uporał się z awarią platformy. Zachęcamy do dzielenia się w komentarzach informacjami, czy problemy nadal występują.

Dalsza część tekstu pod wideo