DAJ CYNK

Innowacyjny kiosk RUCH-u w Warszawie - sprzedawca niepotrzebny

Dodane przez: HTur

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 3257

W Warszawie stanął pierwszy w pełni samoobsługowy kiosk RUCH-u. W ofercie znalazło się ponad 175 artykułów spożywczych oraz niespożywczych, a sprzedaż zajmuje kilkanaście sekund.

Pierwszy w Polsce samoobsługowy kiosk RUCH-u został ulokowany przy ul. Puławskiej 1 (przy Placu Unii Lubelskiej) w Warszawie. Rozwiązanie polega na - wykorzystaniu wolnostojącego kiosku, w którym maszyny są zabudowane, zastępując człowieka. Nie ma możliwości wejścia do środka kiosku, a wybór i płatność za towary przebiegają automatycznie. W ofercie znalazło się ponad 175 artykułów spożywczych oraz niespożywczych, w tym świeżo mielona kawa oraz herbata.

Sprzedaż jest możliwa 24h na dobę, a sama transakcja zakupowa zajmuje kilkanaście sekund. Wystarczy wybrać produkty oraz zrealizować płatność w formie bezgotówkowej, na dedykowanym terminalu płatniczym. Kiosk samoobsługowy ma dwie ściany przeznaczone do sprzedaży. Na każdej ze ścian zainstalowano osobny terminal płatniczy, tak by maksymalnie usprawnić sprzedaż

                                                                                                                   - Tomasz Iwanicki, Kierownik Działu Rozwoju  i Utrzymania Sieci RUCH S.A.

Zobacz: 179 osób aresztowanych - handel w Darknecie nie popłacił

Kiosk samoobsługowy ma wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, którzy w tej lokalizacji mogą zrealizować zakupy całodobowo, a także daje RUCH-owi możliwość badania trendów konsumenckich i dostosowywania najbardziej elastycznej oferty, dostępnej w punkcie sprzedaży. Jak wyjaśnia Tomasz Iwanicki :

Do kiosku na bieżąco będą dostarczane świeże produkty oraz zapewniany będzie niezbędny serwis urządzeń oraz samej infrastruktury. Przy automacie do parzenia kawy zamontowany będzie dozownik z płynem dezynfekcyjnym, tak aby możliwe było zapewnienie odpowiedniego standardu bezpieczeństwa transakcji. Sam kiosk również będzie regularnie dezynfekowany

A Piotr Regulski, Członek Zarządu RUCH S.A, dodaje:

Staramy się wyczuwać trendy klientów oraz szukać nowych formatów sprzedaży, tak by móc zapewnić naszą ofertę wszędzie tam, gdzie są potencjalni klienci. Samoobsługowy punkt sprzedaży to z jednej strony wygodne miejsce zakupów, a z drugiej możliwość działania w trybie non-stop. Jesteśmy przekonani, że tego typu pomysł przyjmie się na rynku i już niebawem będziemy mogli zwiększać sieć samoobsługowych kiosków, w których będzie można kupić najpotrzebniejsze rzeczy, coś zjeść a przy tym wypić smaczną kawę lub herbatę

Warto dodać, że system płatniczy zainstalowany w samoobsługowym kiosku pozwala na płatność zarówno kartą, jak i BLIK-iem. Jeśli skorzystacie z tego punktu, dajcie koniecznie znać w komentarzach, jakie są Wasze wrażenia!

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News
Przewiń w dół do następnego wpisu