W Warszawie stanął pierwszy w pełni samoobsługowy kiosk RUCH-u. W ofercie znalazło się ponad 175 artykułów spożywczych oraz niespożywczych, a sprzedaż zajmuje kilkanaście sekund.
Pierwszy w Polsce samoobsługowy kiosk RUCH-u został ulokowany przy ul. Puławskiej 1 (przy Placu Unii Lubelskiej) w Warszawie. Rozwiązanie polega na - wykorzystaniu wolnostojącego kiosku, w którym maszyny są zabudowane, zastępując człowieka. Nie ma możliwości wejścia do środka kiosku, a wybór i płatność za towary przebiegają automatycznie. W ofercie znalazło się ponad 175 artykułów spożywczych oraz niespożywczych, w tym świeżo mielona kawa oraz herbata.
Sprzedaż jest możliwa 24h na dobę, a sama transakcja zakupowa zajmuje kilkanaście sekund. Wystarczy wybrać produkty oraz zrealizować płatność w formie bezgotówkowej, na dedykowanym terminalu płatniczym. Kiosk samoobsługowy ma dwie ściany przeznaczone do sprzedaży. Na każdej ze ścian zainstalowano osobny terminal płatniczy, tak by maksymalnie usprawnić sprzedaż
- Tomasz Iwanicki, Kierownik Działu Rozwoju i Utrzymania Sieci RUCH S.A.
Zobacz: 179 osób aresztowanych - handel w Darknecie nie popłacił
Kiosk samoobsługowy ma wychodzić naprzeciw potrzebom klientów, którzy w tej lokalizacji mogą zrealizować zakupy całodobowo, a także daje RUCH-owi możliwość badania trendów konsumenckich i dostosowywania najbardziej elastycznej oferty, dostępnej w punkcie sprzedaży. Jak wyjaśnia Tomasz Iwanicki :
Do kiosku na bieżąco będą dostarczane świeże produkty oraz zapewniany będzie niezbędny serwis urządzeń oraz samej infrastruktury. Przy automacie do parzenia kawy zamontowany będzie dozownik z płynem dezynfekcyjnym, tak aby możliwe było zapewnienie odpowiedniego standardu bezpieczeństwa transakcji. Sam kiosk również będzie regularnie dezynfekowany
A Piotr Regulski, Członek Zarządu RUCH S.A, dodaje:
Staramy się wyczuwać trendy klientów oraz szukać nowych formatów sprzedaży, tak by móc zapewnić naszą ofertę wszędzie tam, gdzie są potencjalni klienci. Samoobsługowy punkt sprzedaży to z jednej strony wygodne miejsce zakupów, a z drugiej możliwość działania w trybie non-stop. Jesteśmy przekonani, że tego typu pomysł przyjmie się na rynku i już niebawem będziemy mogli zwiększać sieć samoobsługowych kiosków, w których będzie można kupić najpotrzebniejsze rzeczy, coś zjeść a przy tym wypić smaczną kawę lub herbatę
Warto dodać, że system płatniczy zainstalowany w samoobsługowym kiosku pozwala na płatność zarówno kartą, jak i BLIK-iem. Jeśli skorzystacie z tego punktu, dajcie koniecznie znać w komentarzach, jakie są Wasze wrażenia!
Jestem bardzo zadowolony z DDG, która jest lepsza dosłownie z dnia na dzień. Na dobre przestałem kor ...
Widocznie jesteś w tej gorszej grupie.
To szerszy problem - pandemia zrobiła dziurę w produkcjach filmowych. Właściwie wszystkie platformy ...
Co im przeszkadza FTP, czy jest niebezpieczny?
rentowności? że niby dokładają $??
Co zamiast mate 20 pro
Jaki smartfon 6 - 6,5 cala z diodą powiadomień !!! do ok. 800 zł?
[T-Mobile] Przedłużenie umowy - cz. 3. (od 2020 r.)
Telefon dla seniora z blokowaniem połączeń
Play Fresh + Stare Zbieraj Minuty - czy warto zmienić?