Xiaomi udaje się spełniać założony wcześniej cel. Chińska firma nie dość, że zdobywa olbrzymi rynek Indii... to stała się popularna również w najbogatszych miejscach kraju. Xiaomi udaje się spełniać założony wcześniej cel. Chińska firma nie dość, że zdobywa olbrzymi rynek Indii... to stała się popularna również w najbogatszych miejscach kraju. Stan Maharasztra jest drugim najbardziej zaludnionym stanem Indii. Ale co najważniejsze - jest również stanem najbogatszym. Właśnie w tym miejscu największym producentem stał się - znany raczej z budżetowych produktów - Xiaomi. Xiaomi zdobył tam aż 31% rynku. Na drugiej pozycji uplasował się Samsung. Koreańczycy osiągnęli 15% i ledwie o włos wyprzedzili chińskie Vivo. Po 12% osiągnęły z kolei takie firmy jak Oppo oraz Lenovo. Największymi przegranymi mogą się czuć Micromax oraz Intex. To właśnie sprzedaż tych marek zmniejszyła się najbardziej. Na dalszych pozycjach w niechlubnym rankingu są Karbonn oraz Sony Mobile. Strata Japończyków była jednak kilkukrotnie mniejsza niż dwójki liderów (27% do 7%).